Tuesday, January 18, 2011

oh

aku tidur awal,heh.sumpah tak larat.still kena pkai kain lembap letak atas kepala.makan cold n flu.nak makan?huh,takde selera langsung.pastu rasa nk muntah kdg-kdg.sakit sangat sebab dlm perut kosong.jadi takde ape yg nak dimuntahkan.seksa.letih pulak dtg melampau.then,aku pun tidur memanjang.nilah kalau jarang kena demam,tapi hari ni better sikit lahh.
Alhamdullilah.
lebih kurang pukul 10,heh first time tidur seawal tu.sebelum ni tak pernah pun.
family mcm pelik jugak mula-mula asal lahh aku ni tak jerit-jerit,buli adik,pasang radio sampai pekak telinga macam biasa.
ngek betul -__-

semalaman mak aku jaga aku,hehh.bersalah lahh..rasa mcam budak baru lahir pun ade jugak dgn cara dia layan aku.ayah pun sama .last-last diaorg suruh aku tidur kt bilik diaorg.takut jadi makin teruk.sebab tu lah aku syg mak ayah aku sampai mati sebab mereka loyal kt aku even aku pernah byk kali sakitkan hati mereka.
terima kasih mak,ayah.
gambar zaman aku kanak-kanak

No comments:

Post a Comment