Tuesday, January 11, 2011

pasar malam

nme je psr mlm tapi aku pergi petang.pelik btul asal nme dia pasar malam atau org putih kata night market.mesti org fkir ape ke bodoh budak sekor ni fkir benda mcm ni.lantaklah!aku dah tak boleh nak fikir ape bnda dah dalam kepala otak ni.after ayah balik kerja,jalan kaki pergi pasar malam tu.kalau korg nk thu la,ade pasar malam kt taman aku ni.tiap hari selasa.so,utk penganggur mcm aku ni,tu tmpat wajib dilawati apabila tibanya masa tengah minggu mcm ni.haih :S.kadang2 bosan doh tengok pasar,bnda yang aku nak makan pun mcm dah lali je.last2 aku beli apam balek je ni.

ini dah otw nak balik ni.
distance pasar dari rumah taklah jauh tapi aku dah semput.
nmpak tak rumah aku hujung sana.

aiman menunggu burger benjonya yg tak thu bila nak siap.


pakcik ni sorg dapat menawan hati aku utk membeli apam baleknya.
HAHAHA.I love you pakcik :D

No comments:

Post a Comment