Wednesday, February 23, 2011

serious ni memang utk KAU

EH.
memang tak nak pun okay.
ini FATIN SAHIRA BINTI HAMDAN
and still kekal mcm tu
fs tahu kita dah lama kawan sejak sek.rendah lagi
smpai skrg pun msing-msing ade hidup sendiri dah pun
tapi berapa kali nak cakap
fs suka kat kau dululah itu pun 
masa tak matured 
dulu-dulu,kau tahulah perangai aku.
skrg tak dah.TAMAT.kawan je okay?
jadi tolonglah jangan salah faham setiap ape yang dipaparkan
oleh aku.

serious menyesal sebab tak sangka 
kau fikir sampai mcm ni.
hey,serious aku bengang gila dgn kau.tahu?
tapi maybe statement aku dalam blog mungkin kebetulan terarah kau.
dan kau nak marah pun buatjelah
 nak rimas.ksian even rasa aku ni menyedihkan
aku tak kisah 
sebab
tak pernah mention nama sesiapapun kan
tak suka kalau org emo

dah berapa kali aku explain
text,call semua kau buat bodoh.takpe.
maybe ambik masa benda ni kan
still kau sentiasa fs adore selalu
sebab sentiasa tc dan jaga feeling aku
sejak dulu-sulu lagi
maybe belum sampai masa aku suka kat kau.
maaf.




No comments:

Post a Comment