Monday, March 28, 2011

apabila semua change their status.

boy and girl.
serius sekarang macam one season people start confess their feeling
or what.
then you're mine and im yours.
YES.
for sure kat facebook
*mat is in relationnship with *minah.<3
wootwoot.weeweee.
aku cuma cakap sebab hal ini jelas
terpancar di wall fb and blog bestie-bestie gila tu.


sekali lagi,dgn mereka yang meminta advice mcm aku kanselor terpuji.
padahal hidup sendiri pun terumbang-ambing
dlm relationsheet ni.

tambah lagi.adik aku si katak tak habis-habis
katak : tak sabar nak tengok along kahwin!
aku: hah,ape ke jadah.lambat lagi okay.
katak:saje nak tengok handsome ke tak suami.haha
aku:aih,budak ni.confirmlah (handsome) agaknya.kalau tak  kau cari utk along sorg.
katak:ok,kau jangan gelabah pulak nnti aku bagi.

HEH,mcm sengal je.lantak kau lah.
sekarang fs just happy melihat diri sendiri

*sepatutnya kena busy dengan encik scholarship,tapi budak tu membosankanlah
nanti aku date lagi



6 comments: