Thursday, April 7, 2011

perihal wash-iiing machine.u're in my heart


sekali lagi ini adalah
HUMAN WASHING MACHINE.
sesuai sangatlah 
untuk golongan yang mandi kerbau 
serta
kemalasannya mandi yang melampau
macam aku
nanti kalau interested contact tau,
takde caj delivery.

 mengenai tajuk post.
washing macine,
atau orang kata mesin basuh dalam bm 

sekarang nak tekankan mesin membasuh yang
membasuh baju
bukan jenis-jenis zaman sekarang
basuh pinggan.basuh segala benda.
nampak sangat manusia makin malas membakar lemak
pastu membebel
'weh aku obes lah,nak diet ar'
ayat normal aku.HAHA

zaman makin canggih,
jadi sudah pasti boleh kata semua org ade  wm ni kan
melainkan budak u,atau bujangs
yang hantar dobi
tak pun manual guna sabun buku
(budak hostel selalu buat)

CERITA 1: aku basuhlah baju guna wm ni.biarje lah dia operation sendiri basuh-basuh.ape lagi,aku mainlah fb.buka tv, dengar lagu,melantak macam biasa.punyalah lama,ape jadah pulak wm ni.rupanya stuck!haih,time aku duduk rumah,baru nak show off perangai durjana kau.

okay,fine.tekan button lagi,start.tak lama,stuck lagi.bengang lah kan,kerja ofis terganggu.haha.then,start semula duduk sebelah wm ni sepanjang dia basuh baju smbil melayan gempak.WTF.okay pulak wm ni.dasar brangset betul.


CERITA 2 : satu hari rosak lagi.seronoknya,padahal.sampai last-last buat kerja gila.pergi dekat washing machine(wm) tu dan cakap 'weh,boleh tolong jangan rosak tak?serious aku sayang kau kalah pakwe-pakwe aku.'lepas bebeberapa minit,terus okay dan on.tak boleh blah selalu one hour baru siap,ini setengah jam dah siap.ni baru aku dapat tangkap rupa-rupanya 'kau kena cakap ILY jugak pada benda-benda elektrronik ni.

kesimpulan:sayangila mereka juga:)

tapi jangan melampau sangat macam ni,
tak pasal masuk paper

6 comments:

  1. bestnya kalau ade satu mesin bsh mcm ats skali tu.sy dok umah mls betol nk mndi.kena lepak2 dulu br masuk.hoho >.<

    betol.benda2 pon kena ckp ily br dia nk kat kite -___-'

    ReplyDelete
  2. syairah:haha,thu takpe.bestkan kalau murah washing machine tu.ni tak,berat nak mandi.

    ily tu betul

    ReplyDelete
  3. haha. wm pun nak mengada ngada kan? gatal miang keladi betol. haha. nak jugak kena teman dia. haha

    ReplyDelete
  4. itulah,nsb baik tak boleh ckp.haha

    ReplyDelete