Saturday, January 15, 2011

berjalanlah menyelesaikan misi

hari ni keluar dari sarang burung.oh,lega rasa jalan-jalan even takde satu menarik pun yang nak dilihat di kuala lipis ini.mcm org bodoh pun ade jugak,dgn poket yg dry-cleaning habis dgn takde tempat nak pegi.LOL.chill je lahh kn.oh,hari ini keluar dgn NUR SYAMEEM ROKEMAN(betuldah kn ejaan ayah kau ni kn).ape kami buat?jalan,stop,borak,jalan,stop dan berikutnya..dua-dua tak makan lgi ,jadi pergi pasar belilah nasi lemak makcik merangkap breakfast n tengahari terus.dulu mmg jadi rutin dah ni.HEH,teringat plak.budak ameem  ni dah lama dg aku sjak kami dduk mrengek lagi.dari nursery,tadika,sekolah rendah n mrsm lipis.cuma past f4 n f5 je stay away sbb aku pergi tgb.


yang baju merah,syameem <3

dah berjalan,kami pergilah menjalankan misi.tak payah tahu lahh ape jadah punya misi,buat sakit hati aku nak cerita dan kau dengar.then,dah habis misi.borak-boraklahh kami di tengah jalan tu.smua org pandang semacam je.HAH,lantaklahh kami.aku pun pandanglah balik dgn mata dan muka aku yg nak kna tampar.heh,kena tegur dgn ameem.bukan nak perasan tapi adeje bdak jantan mane entah ikut follow kitaorg.dduk bertengek tepi tangga.muka lebih kurang  pak cik indon bangla je sorg2.taulah aku dgn ameem je.


punyalah seronok bercerita,ameem pun story psal encik senyum dia.even aku tak knal tapi tgokkan muka budak tu kt fb,baik semacam je.(PASS).sebab sebelum ni major bf dia tak pass/ngek~.dia tny aku balik psal encik senyum aku.first expression aku,HAHAHA.aku gelak?bodohkan?then aku cakap,syameem.aku kena talak dah.ameem dah pndg pelik.
dia fhmlah kott dan bersuara "takpe.kalau kau dapat encik senyum ke encik tergelak ke kau bgthu ak tau!".
aku -__-.yelahh ameem.lambat lagilahh tu maknanya.cuba cakap walaupun perut dah penuh dgn air milo tin.apepun sangat hapy jumpa dia,lepaskan segala yg ada.
syameem,iloveyou.(aku tak lesbian,okay)



"Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born."

No comments:

Post a Comment