Monday, January 24, 2011

byte


pelik.
ade ke org buat macam ni?
jawapannya ade.
i myself.
lantak korg lah tak suka.
nak pandang dgn mata terpejam pun takpe.
atau 
tersenyum dgn tak ikhlas nak jaga hati.
atau
diam tak cakap ape2 padahal dalam otak
heh,biar betul fatin ni.
mak yang selalu cakap lembut tu pun selalu tegur
lama2 dia pun tak kisah
sebab dia tahu 
perangai anak perempuan dia yg sulung
yang mcam ape entah.
tak ikut perangai dia langsung time kecik.
kalau ikutkan cakap diaorg.
heh,ye2 je.
mak ayah mmg selalu membebel mcm tu
"APE KE JAHAT SANGAT BUDAK NI?
TAK IKUT PERANGAI AKU LANGSUNG MASA KECIK"
haha,act diaorg pun mcm tu.
cuma tak nak admit je.
aku pernah tanya arwah nenek,
lebih kurang je cuma mungkin dulukan 
zaman org berdress pendek,macho
lainlah sikit kejahatan serta kenakalan mereka.
aku sendiri suka menyakat mak ayah
best.terkena jugak diaorg.
mereka mampu senyum 
tapi dah sampai masa aku kena balik.
contoh
along baru bangun tidur tu.jom cepat2 cakap good morning dan berikan tepukan gemuruh.HAHAHA.
mcm gedik semua 
tak kira mak ayah angah acik aman
mmg dasar darah daging sama
pakat kenakan org,membuli,terjerit-jerit.
sampai org kenal
iu family hamdan lahh ni.
aww.tak pasal2 bnda ni
tak percaya?sudah.pergilah kau.
aku ada mimpi indah tadi.best sgt.rasa tak nak bngun dari katil.


No comments:

Post a Comment