Tuesday, January 25, 2011

cakapkan

hey pakcik.
aku baru dpt siapkan sudoku dgn  kelembapan otak setelah lama tak menggunakannya.
yeah,bukan dah tapi akhirnya.
penat lelah siapkannya,tuhan je tahu.
hmm.
aku just discover hitz.fm online in air.chillah.like<3
nak bawak radio yg besar gajah tak larat,almaklumlah
im just cannot being far from them.
esp hitzfm,flyfm,billboard
tiap2 hari aku pasti kiss diaorg.aww
kalau bosan tahap serius baru aku bukak era or hot
dgr lagu melayu sampai kdg2 tak kenal penyanyi malay.LOL.heh,layan je lah.
dah terjerumus pengaruh barat aku ni.

semalam watch dream high at kbsw channel 391.promoter baru ni.
tengoklah kalau nak.
at 9.03 pm every monday and tuesday tak silap.
tahap keseronokan: belum diketahui

hari ni aku rajin menulis blog.
banyaklah post aku.
malas baca?ikutlahh



No comments:

Post a Comment