Tuesday, January 25, 2011

gilalah

"Find a guy that adores you and not one that you adore!!"

qoutes/petikan ni selalu out dalam drama,movie
or life aku sendiri.
tak habis2 bestie aku cakap bnda ni.
masalahnya ade ke laki adore aku?(lain macam if ade)
aku tahu aku perangai hodoh,tak lawa,and act like kanak-kanak tadika.
konfem mak cik jual goreng pisang tepi jalan pun takkan bagi anak dia kawan dgn aku.
HAHAHA.
lagipun aku rasa macam buat kerja bodoh je aku cari laki yang
kononnya adore aku
walaupun aku tahu takkan wujudnya.
itulah masa kita ukur baju di badan sendiri.betul tak?
aku ade adore someone.tapi kami cuma bestie.
macam susah nak being together balik.
heh,maybe itu terbaik.
let the time choose for us.others,kerja Tuhan.


ape jadah aku feeling gila petang hujan ni.
nah,jgn misunderstanding aku.
kawan aku suruh masukkan qoutes ni dlm blog and sruh aku brief sikit.
ambik kau.nah,hha.puas tak.

No comments:

Post a Comment