Monday, April 18, 2011

busy mengalahkan makcik goreng pisang

ISNIN kan hari ni.
maknanya aku dah start sibuk-sibuk
prepare untuk interview
especially KPLSPM
khamis ini.ini.ini.

isu-isu pendidikan for sure kena tahu
aku tahu cuma isu hiburan-boleh tak suruh dia tanya yang tu.
itulah generasi sekarang-mengutuk diri sendiri.
'what the title of song do you like?'
boleh nyanyi sikit.haha.
cool gila interviwer macam tu.
berangan jelah fatin sahira

tapi priority aku still kepada MARA.
khamis ni-aku tawakal dan jawab mane mampu
parents aku suruh kononnya utk mock interview utk MARA nanti
puas menolak kata-kata mereka 
dengan berkata
'along dah mocklah dulu'

still,mereka pekakkan telinga dan menyuruh.
bersedialah pensyarah maktab untuk 
mendengar point-point yang bajet bernas tu.
HHA

No comments:

Post a Comment