Sunday, April 17, 2011

......part II (title malas nak tulis)

SUNDAY

3rd:Sports day Of SKWI

memang 2 days ni rase mcm reunion dgn cikgu
(primary ke secondary school)
cool kot jumpa cikgu.
panas gila hari ni.
jadi bermulalah kerja photography aku kali kedua.
seronok sangat sebab jumpa kanak-kanak 
cute-cute,kelakar,
teringat zaman aku macam tu
asal aku pegang mr.d semua pakat posing.
ade jugak lari malu-malu.

maybe tak lawa bgi certain people
tapi gmbr ini memang happykan aku :)

 seluar cool:)
 beg dia mickey:)
 marching maybe?
 sumpah ramai main kejar-kejar
 hari panas
 balloonss
 dia nak posing.bagi je :P
 kerusi tu TOUGH
 tak tahu apsal face macam 
mereka cute

takpe kalau nak kutuk-kutuk gambar ni,

aku baru study basic lah.

regret:
tak sempat jumpa budak A,cakap goodbye.
takpe,nanti aku ambik kat maktab
funny: 
ade cikgu tanya' awak dari mane ni?'LOL

No comments:

Post a Comment