Sunday, April 17, 2011

great weekend untuk seketika.HAHA.cool part 1

SABTU

1st : MRSM TGS(tapi aku lebih suka nama MRSM Kuala Lipis)
okey,in dewan seri budiman.
aku gedik-gedik join
 sebab angah balik dri taiping nak ambik anugerah pmr
alang-alang melawat maktab lama.
tahulah kan dress up baju kurunglah aku dengan bawa mr.d
(orang ingat aku wartawan.haha.)
masuk pukul 3 mendengar ucapan
macam tak nak berhenti je pakcik ni.
dah la panas,aduhai bebel pulak dia.

textlah pakcik 'a______r'(budak A)
punyalah mengutuk-ngutuk maktab dia.
pastu bebel 'entah budak mane angah nak bawak balik,menyemak je' dekat dia
alih-alih dia reply 'haha,budak tgs ke?'
'entah'....etc


dipendekkan cerita.habislah majlis.
si angah hilang handphone 
pergi tinggal belakang dewan.(hilang akhirnya)
reason dia mcm taik sikit:
'tak nak poket kembung masa ambik award atas pentas'
ape lagi,mengamuklah ayah.
puas aku tenteramkan,sebab tahu angah nak bawak balik kwn.
tunggu-tunggu sambil nikmati aircond tahap 4
nampaklah dia ade bawa kawan dia kat kereta
aku pandanglah belakang,nak tengok sape
sebab major lelaki  batch dia handsome.
perempuan versus
HAHA

'assalamualaikum,pakcik.'
budak tu masuk kereta,time tu baru aku perasan rupanya budak A
hahahaha.terdiam aku dalam kereta
otw ke rumah.
-punyalah mengutuk entah budak mane angah nak bawak balik-
aduh,malu sungguh even tudung pun tak mampu nak cover.


2nd: kedai makan,
pergi makan malam sekali satu family
sempat lagi budak A sent 'wah wah wah'
haha,tergelak aku.dah la satu rumah
.order makanan sebab 
 kebulur sorang2
text lagi padahal duduk depan-depan 
haha.nsb baik mak ayah aku tak perasan.kalau tak_____

balik terus ke bilik.aduhai,macam ape je.
onlinelah,sebab seharian tak on
budak A pinjam laptop aku.aku guna mak punya,
angah guna yang besar.
chatting kat fb lagi.
bilik sebelah.hahaha.
kelakar gila.terima kasih WIFI

No comments:

Post a Comment